zaterdag 3 mei 2014

Polkadotty + iNSD sale + nieuwe website Anja Wens Designs

Blogmarathon, verjaardag voorbereiden, nieuwe site bouwen..... en ondertussen ook nog een nieuwe Dutch Choice bundle ontwerpen. Phfew... ben aan vakantie toe.  :smiley_girlgiggle:

Nee hoor, van ontwerpen krijg ik een enorme kik. En jullie vast ook, als je al die geweldige stippeltjes ziet. Mag ik jullie voorstellen:
Polkadotty

Er is een paperpack


een elementpack,


en een set journalcards.


Je kunt de packs los kopen, maar ook als bundle. In dat laatste geval ben je nog eens goedkoper uit ook!


Het creative team heeft hele mooie inspiratie LO's voor deze Dutch Choice gemaakt. Kijk maar eens naar deze lay outs, waarin Polkadotty is verwerkt.










Het zal je niet ontgaan zijn dat het we dit weekend iNSD vieren. In mijn shop krijg je 40% korting op alles, dus ook de nieuwe producten en ook de bundles. Let op, de korting wordt pas zichtbaar als je naar je winkelmandje gaat.



En als laatste wil ik jullie nog laten weten dat ik een geheel nieuwe website heb! Kom snel een kijkje nemen op anjawens.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten