zaterdag 21 juli 2012

CRAFTYart SNIPPETS jopkedesigns

Dit is de eerste in een nieuwe serie kits!
CRAFTYart SNIPPETS no. 1

Roze zalmtinten in contrast met blauw/paars-grijze kleuren. Deze prachtige kit is gemaakt in de aarde kleuren van bakstenen en beton. In deze collectie vind je een set van 12 achtergrond papieren met textuur en patroon en 18 mooie elementen, een leuke alpha set van kleine en hoofdletters, nummers en speciale tekens, maar ook..... een fantastische set van, zoals ik ze noem, 'brushalikes' (maskers, overlays, stempels, brushes etc.).

De hele collectie krijg je tot de 25ste met 20% korting!
Mijn shop: http://winkel.digiscrap.nl/Jopke-Designs/

Hier wat plaatjes om je lekker te maken!!!







Een paar fantastische meiden hebben mij geholpen wat mooie layouts te maken. Kijk eens hier, zijn ze niet prachtig!?



Als extraatje komt er later nog op de dag een FREEBIE op mijn Facebook (als me dat OOIT gaat lukken op een of andere manier), en dat is een geweldige quick page gemaakt door Suzie Griffith!:



FIJN WEEKEND allemaal! :byebye1:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten